30 Απριλίου 2014

Η μυστική συνταγή της Kudra για το πρόσωπο

        Καμιά φορά υπάρχουν και συνταγές που δεν είναι δικές σου, ή τις έχεις κατεβάσει από το internet. Κάποιες συνταγές είναι μοναδικές, με ωραία μυστικά, άλλα δύσκολες στο να βρεις τα υλικά. Αν και είναι πέρα από τις δικές μου συνταγές ομορφιάς, νομίζω πως αυτή είναι μια ιδιαίτερη συνταγή για κρέμα προσώπου που μου την έδωσε η φίλη μου η Κωνσταντίνα, για να την μοιραστώ μαζί σας.

«Αρχέγονη Σούπα»
Λάδια:
  • Jojoba
  • Kokui
  • Λάδι από κουκούτσια πεπονιού
  • Καλόφυλλο
Νερό: Απόσταγμα λεβάντας, αφέψημα γλυκόριζα

Ενεργά συστατικά:
  • Aloe vera
  • Εκχύλισμα σε γλυκερίνη από λουλούδια παπαρούνας
  • Συμπυκνωμένο εκχύλισμα χαμομηλιού
  • Αλλαντοΐνη 
  • Πούδρα βρώμης
  • Q10
Αιθέρια έλαια:
  • Λεβάντα
  • Γεράνι
  • Γκρέιπφρουτ χωρίς φουμαρίνες
        Η γνώμη μου:

        Αποτέλεσμα:
        Οι κρέμες προσώπου της  Kudra Lab είναι μοναδικές για το κάθε πρόσωπο. Για κάθε δέρμα υπάρχει και διαφορετική σύνθεση. Το δικό μου δέρμα είναι κανονικό, χωρίς κάποια ιδιαίτερη ξηρότητα και λιπαρότητα. Στα Kudra Lab αυτό που κάνουν είναι να φτιάχνουν μια κρέμα ξεχωριστή για την κάθε γυναίκα. Αγαπάνε το δέρμα και το φροντίζουν με τον πιο αγνό τρόπο και τα πιο αγνά συστατικά. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιγράψετε τον τύπο του δέρματος σας και η Κωνσταντίνα θα σας φτιάξει μια μοναδική κρέμα.
         Η δικιά μου τι κάνει:
Ενυδατώνει το κουρασμένο μου πρόσωπο και το καταπραΰνει από διάφορους ερεθισμούς που προκλήθηκαν μετά από 9 μήνες κύησης. Το Q10 που περιέχει, με προστατεύει από τις βλαβερές ουσίες και την έκθεση στον ήλιο. Είναι αρκετά απαλή και αφήνει το πρόσωπο μου φρέσκο και ενυδατωμένο, μιας και η Kudra συνιστά τη διατήρηση της κρέμας στο ψυγείο, για μεγαλύτερη διάρκεια.

        Άρωμα:
        Να ξέρετε ότι τα φυσικά χειροποίητα καλλυντικά δεν έχουν πάντα εκθαμβωτικό άρωμα. Και η άποψη του καθενός για το πώς μυρίζει κάτι, είναι διαφορετική. Στη δικιά μου κρέμα υπάρχει ένας συνδυασμός αρωμάτων, ο οποίος δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει και πολύ, αλλά δεν με απασχολεί, αφού κάνει τη δουλειά της με πολύ καλό τρόπο. Εξάλλου, είναι τόσο απαλό που δεν με ενοχλεί στην μύτη.
        Και να θυμάστε: ακόμα και την πιο ακριβή κρέμα πριν την πρώτη χρήση να τη δοκιμάζετε στο εσωτερικό του αγκώνα για τυχόν αλλεργίες.




Αν κι εσείς θέλετε τη δικιά σας Kudra Lab, δεν έχετε παρά να κάνετε ένα κλικ στην παρακάτω εικόνα:   

mamatzini
Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

1 σχόλιο: