23 Απριλίου 2014

Baby 0~12 Proderm !

     Πόσο καλά ξέρετε την Proderm ? Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1951 και είναι δημιουργία ελληνική, από τη σύλληψη και το σχεδιασμό μέχρι την παραγωγή. Η Proderm δημιούργησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων βρεφικής περιποίησης, καθώς μέχρι εκείνη την εποχή οι μαμάδες είχαν ως μόνη πρόταση για την καθαριότητα των βρεφών το σαπούνι σε στερεή μορφή, οπότε η εμφάνιση των υγρών προϊόντων Proderm με τις δερματολογικά ελεγμένες και ήπιες συνθέσεις τους αποτέλεσε  μεγάλη καινοτομία για την ελληνική αγορά.

H γνώμη μου:

Αποτέλεσμα...
     Η σειρά 0~12 είναι η πρώτη για την βρεφανάπτυξη, αγκαλιάζει απαλά το μωρό σας από την μέρα της γέννησης του μέχρι που να γίνει ενός έτους. Εγώ την χρησιμοποιώ στον μικρό μου και είμαι καταενθουσιασμένη.

Σαμπουάν & Αφρόλουτρο Ένα ειδικά σχεδιασμένο προϊόν, με δοσομετρική βαλβίδα που βγάζει ακριβώς την ποσότητα που χρειάζετε. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πατήσω και δεύτερη φορά την βαλβίδα, αφού μία φορά αρκεί για να λούσω το μαλλάκι του μπέμπη. Μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί δεν κάνει σχεδόν καθόλου αφρό και ξεβγάζεται εύκολα. Δεν τσούζει τα ματάκια του και δεν του ερεθίζει το δερματάκι, αφού είναι ειδικά σχεδιασμένο για μπεμπούλια. Ακόμα και το σαπούνι δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα, αφού κάνει και αυτό το δερματάκι του τόσο απαλό. Εμένα μου αρέσει γιατί μπορώ να το χρησιμοποιήσω και για το πρόσωπό μου. 

Κρέμα συγκαμάτων Αυτήν την κρέμα νομίζω ότι όλες οι μανούλες την ξέρουμε και την έχουμε χρησιμοποιήσει. Είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για την αλλαγή της πάνας. Η ειδική της σύνθεση με πανθενόλη και προβιταμίνη Β5 προστατεύει το πωπάκι από τους ερεθισμούς και την υγρασία της πάνας, κάνοντας μια ασπίδα για την προστασία του δέρματος, η οποία δεν σταματά να αφήνει το δέρμα να αναπνέει.

Κρέμα συγκαμάτων άμεσης ανακούφισης  Η περιεκτικότητα σε οξείδιο του ψευδαργύρου (15%) καταπραΰνει την βρεφική επιδερμίδα και βοηθά στην αποτελεσματική αποκατάστασή της. Η αλήθεια είναι πως ευτυχώς στον μικρό μου δεν την έχω χρησιμοποιήσει, αντίθετα στην κόρη μου, επειδή ήταν πιο ευαίσθητη, μας βοήθησε πολύ. Η κρέμα κάθε φορά που συγκεγόταν την ανακούφιζε και απομάκρυνε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τον ερεθισμό.

Τα μωρομάντηλα Τα μωρομάντιλα είναι κάτι νέο σχετικά για την Proderm αλλά αρκετά αποτελεσματικό. Σκουπίζει ευκολά, δεν ερεθίζει, αφήνει ένα ευχάριστο άρωμα μετά τα κακάκια και πάνω από όλα δεν αφήνει υγρασία και γλίτσα στον πωπό του μωρού.

 
Ενυδατική κρέμα Αχ!!! η απαλότητα της κρέμας αυτής για χρόνια αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Proderm. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που να αφήνει το δερματάκι του μωρού τόσο απαλό και ενυδατωμένο. Απλώνεται ευκολα, χωρίς πολλές κινήσεις και δεν ταλαιπωρεί το μωρό.






Αρωμα... 
     Υπέροχη μωρουδίλα.. Την λατρευω την μυρωδια αυτή! Κάθε φορά που βάζω Proderm στα παιδιά μου νοσταλγώ τα δικά μου παιδικά χρόνια. Μετά από προσωπική μου ανάλυση πιστεύω ότι περιέχει 75% χαμομήλι, 5% εκχύλισμα καρύδας, νερό και μια ποσότητα άρωμα φυσικού σαπουνιού.
Στοργή & Προδέρμ... Οπως έλεγαν και οι μαμάδες μας. 


Αν σας άρεσαν αυτά και θέλετε να μάθετε περισσότερα ή να πάρετε συμβουλές για τα μωρά, πατώντας εδώ θα δείτε τη γνώμη των ειδικών: 



  Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου