22 Μαρτίου 2014

Εγώ μεγάλωσα με Chicco!


        To να είμαστε γυναίκες συνεπάγεται να είμαστε όμορφες και να φροντίζουμε τον εαυτό μας. Αλλά όπως κάποιος φρόντιζε εμάς κάποτε, έτσι κι εμείς φροντίζουμε κάποιους άλλους τώρα. Εγώ, εκτός από γυναίκα, είμαι και μαμά και μεγαλώνω δύο υπέροχα πλασματάκια. Γι' αυτό θέλω για αυτά το καλύτερο και τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο από τα Chicco; Μια εταιρεία με βρεφικά καλλυντικά που είναι στο χώρο από το 1958. Η μαμά μου με μεγάλωσε με αυτά και εγώ σήμερα μεγαλώνω τα παιδιά μου. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ την νέα τους σειρά, Baby Moments και έχω μείνει καταενθουσιασμένη, γι' αυτό και θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου, γιατί αξίζει.
 
        Η γνώμη μου:

        Αποτέλεσμα...
        Η Chicco Baby Moments έχει ολοκληρωμένη βρεφική σειρά περιποίησης και φροντίδας για το μωρό, από το λουτρό του μέχρι τον καλλωπισμό.


  • Σαμπουάν & αφρόλουτρο χωρίς δάκρυα: Εμένα προσωπικά με έσωσε. Η κόρη μου δεν ήθελε να βάλει το κεφάλι της κάτω από τη βρύση, γιατί και μόνο στην ιδέα ότι θα πάνε στα μάτια της σαπουνάδες ούρλιαζε. Με το σαμπουάν αυτό πλέον δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Να φανταστείτε είναι τόσο απαλό, που ούτε μαλακτικό δεν της βάζω! Έχει ειδική βαλβίδα που βγάζει συγκεκριμένη ποσότητα και κάτι πολύ σημαντικό, δεν κάνει πολύ αφρό και ξεπλένεται εύκολα από τα μαλλιά.
  •  Κρέμα συγκάματος: Απλώνεται εύκολα και δεν αφήνει το δέρμα να ερεθιστεί. Δημιουργεί ένα απαλό στρώμα στον ποπό του μωρού, το οποίο, όμως, αφήνει το δέρμα να αναπνέει. Το μόνο κακό είναι ότι δεν μπορώ να το καθαρίσω εύκολα από τα χέρια μου, αν αυτό θεωρείτε κακό...


  • Κρέμα σώματος: Είναι απόλαυση θα έλεγα. Απλώνεται εύκολα και απορροφάται αμέσως, αφήνοντας το σωματάκι του μωρού απαλό και ενυδατωμένο για πολλές ώρες. Την χρησιμοποιώ ακόμα κι εγώ καμιά φορά.
  • Aqua di colone: Το τέλειο κλείσιμο για το λουτρό. Μετά από ένα απολαυστικό μπάνιο ήρθε η ώρα για την κολόνια. Να σας πω την αλήθεια είναι τόσο καλή που έχει τη δυνατότητα να εξαλείφει ακόμα και τις μυρωδιές από τις αναγωγές ή και τα κακάκια ακόμα. Ναι, ναι, κι όμως το κάνει! Δεν αφήνει ερεθισμούς στο δέρμα, αν και εγώ προσωπικά δεν την φοράω ποτέ κατάσαρκα στο μωρό.
        Άρωμα...
        Η μυρωδιά της σειράς Baby Moments ξυπνάει όλες τις παιδικές αναμνήσεις. Άρωμα απαλό, η βάση του είναι πούδρα και η κορυφή άρωμα μωρού, μπισκότο βανίλια. Να σας πω και ένα μυστικό; Βάλτε λίγη από την κολόνια στο χέρι σας και μυρίστε το έντονα, αφήστε την ανάσα να βγει και ξαναμυρίστε. Αφήνει στο περιβάλλον μια αίσθηση καθαριότητας.

        Φυσικά, όλοι γνωρίζουμε ότι τα προϊόντα Chicco δεν περιέχουν Paradens, χρωστικές ουσίες και είναι δερματολογικά ελεγμένα.



        Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να κάνετε ένα κλικ στην παρακάτω εικόνα.


mamatzini   


Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου