16 Νοεμβρίου 2014

4 Action By Panthenols

   Η Panthenols είναι μια ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και κατασκευή δερμοκαλλυντικών. Η εταιρεία έχει έδρα στη Θεσσαλονίκη, αλλά η παγκόσμια δράση της την κάνει γνωστή και πρωτοπόρο, λόγω των βασικών συστατικών της που είναι η πανθενόλη και το ελαιόλαδο οργανικής καλλιέργειας. Επιπλέον σημαντικό πλεονέκτημα της Panthenols, είναι η προσφορά της κορυφαίας ποιότητας με την πλέον λογική τιμή, σχέση η οποία έχει θετική επίδραση στην αγοραστική ζήτηση των προϊόντων της, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού.

Η γνώμη μου...

Αποτέλεσμα...
     Αντιρυτιδική κρέμα προσώπου & ματιών... Σπάνια βρίσκεις μια κρέμα που να έχει όλα αυτά που ζητάς. Ενυδατική, αντιρυτιδική, αντιγηραντική, τονωτική, αλλά και οικονομική. Όταν μου μίλησε μια φίλη μου για αυτήν την κρέμα δεν πίστευα ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, ή ότι αυτή η κρέμα κάνει για όλες τις ηλικίες και για όλους τους τύπους δέρματος. Και όλα αυτά με μια πολύ προσιτή τιμή. NO WAY!!! Μέχρι που αποφάσισα να την δοκιμάσω και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Από την υφή της ακόμα μπορείς να καταλάβεις την δροσιά που μπορεί να σου προσφέρει στο πρόσωπο, μιας και με την επάλειψη το πρώτο πράγμα που νιώθεις είναι η απόλυτη ανακούφιση. Με έβγαλε από πολύ δύσκολη θέση, αφού δεν χρειάστηκα άλλη κρέμα για το πρόσωπο και άλλη για τα μάτια, μια για όλα. Είμαι σίγουρη ότι στην αρχή δεν θα πιστεύετε για το αποτέλεσμα που μπορεί να δώσει σαν κρέμα, αλλά σας εγγυώμαι ότι με την πάροδο των ημερών θα δείτε ένα νεανικό, απαλό και ενυδατωμένο πρόσωπο. Να ξέρετε πως δεν πρέπει να ξεγελαστείτε και να βάλετε πολύ ποσότητα,επειδή είναι για πρόσωπο και για μάτια. Αρκεί λίγη για να φέρει το σωστό αποτέλεσμα.


     Αντιρυτιδικό Serum... Να λοιπόν ο απόλυτος συνδυασμός για την κρέμα. Ένας υπέροχος ορός, ειδικός για λίγο πιο ώριμες επιδερμίδες με φυσικό υαλουρονικό οξύ. Κάνει για κάθε τύπο δέρματος και φυσικά για λαιμό, πρόσωπο και για την περιοχή γύρω από τα μάτια. Θα μπορούσα να κάτσω να σας γράψω ώρες ατελείωτες για τις εντυπώσεις μου σε ότι αφορά τα δύο αυτά καλλυντικά και το πόσο απαλό και όμορφο μπορούν να κάνουν το πρόσωπο. Είχα καιρό να νιώσω έτσι, νομίζω από τα 20 μου χρόνια που ξυπνούσα το πρωί με ροδαλό μαγουλάκι και την απόλυτη φυσική, νεανική ομορφιά. Να, κάπως έτσι νιώθω και τώρα που πιάνω το πρόσωπο μου, μόνο που δεν είμαι 20, αλλά τι με νοιάζει αφού έχω το 4 Action.

Άρωμα...
     Αυτό που σας έλεγα πριν για τη νιότη; Αυτό θα πω και για το άρωμα! Έχει ένα μοναδικό, δροσερό, πιο πολύ καλοκαιρινό άρωμα θα έλεγα, που σε γυρνάει στα παλιά. Καλοκαίρι, παραλία, ξενοιασιά! Θα έλεγα πως έχει κάτι λίγο από έλαιο η γάλα καρύδας, σε ποσότητα γύρω στο 4%, αλλά και πάλι δεν με απασχολεί καθόλου, αφού εμένα ακόμα και στο άρωμα με καλύπτει στο 100%.

Εδώ θα δείτε δείτε και άλλες σειρές της Panthenols, ακόμα και τις μοναδικές τους τιμές:

   Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

1 σχόλιο: