15 Μαΐου 2014

Μαμά θα μου δώσεις την τσάντα σου; DIY

        Η κόρη μου έχει φτάσει σε μια ηλικία, που θέλει να παίρνει τα πράγματα μου. Τα προϊόντα μακιγιάζ μου τα εξαφάνισα, τις κολόνιες μου τις έκρυψα, τα παπούτσια και τα ρούχα μου, ευτυχώς ακόμα, την έχουν γλιτώσει. Αλλά τι γίνεται με τις τσάντες μου; Και προκειμένου να μου τις παίρνει και να τις χαλάσει, σαν Mama Tzini, σκέφτηκα να της φτιάξω μία, να έχει τη δικιά της.
        Δεν είμαι ούτε σχεδιάστρια, ούτε μοδίστρα. Είμαι μια απλή μαμά που της αρέσει η χειροτεχνία. Δεν χρειάστηκα πολλά πράγματα και δεν αγόρασα τίποτα, μόνο με αυτά που είχα στο σπίτι και ο συνολικός χρόνος που ξόδεψα για να τη φτιάξω ήταν περίπου μια ώρα.

        Τι θα χρειαστείτε:
  • 1 κόλλα (κάνει και η απλή)
  • μολύβι, ψαλίδι
  • μεζούρα, βελόνες (καλό θα είναι να είναι λίγο χοντρές) 
  • κλωστή, κορδέλες
  • ύφασμα
  • κουμπιά ή χάντρες ή στρασάκια
  • τάπερ στρόγγυλα
        Στην πράξη:

        Όπως σας είπα, δεν είμαι επαγγελματίας. Είναι κάτι που το έκανα μόνη μου, οπότε μην περιμένετε επαγγελματική δουλειά. Το ύφασμα μπορεί να είναι ακόμα και μια παλιά φανέλα, δεν χρειάζεται να αγοράσετε. Το μέγεθος της τσάντας το προσαρμόζετε ανάλογα με το μέγεθος του υφάσματος. Αν δεν έχετε μεζούρα πάρτε έναν χάρακα. Σχεδιάστε μόνο με το μολύβι, έτσι ώστε αν κάνετε λάθος να μπορείτε να το σβήσετε. Ελπίζω οι παρακάτω φωτογραφίες να σας ικανοποιήσουν, καθώς είναι αρκετά αναλυτικές. Θα χαρώ πολύ να δω στην ομάδα Beautiful Woman Mom στο Facebook τη δική σας τσάντα.

1. Η σχεδίαση
2. Το κόψιμο
3. Το διπλωμένο ύφασμα & η κόλλα 
4. Η συνένωση των δυο υφασμάτων με κλωστή  
5. Το τελείωμα & η προσθήκη κορδέλας
6. Το αποτέλεσμα


Τα έγραψα όσο πιο αναλυτικά μπορούσα. Αν κάτι δεν καταλάβατε, αφήστε ένα 
σχόλιο και θα σας απαντήσω άμεσα.          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου