27 Φεβρουαρίου 2014

Τα πρώτα μου βραβεία από τη Mama365days!!!

        Ναι! Να και τα δικά μου πρώτα βραβεία που μου έδωσε η φίλη μου Μαρία από το Mama365days. Η αλήθεια είναι πως ήθελα πολύ να αποκτήσω κι εγώ κάποιο βραβείο και να που τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία. Προσπαθώ να φτιάξω ένα όμορφο blog που θα κάνει τις γυναίκες ―και όχι μόνο― να το αγαπήσουν όπως το έχω αγαπήσει και εγώ. Θέλω όταν μπαίνουν εδώ να ακούνε τη μουσική και να διαβάζουν ευχάριστα τα θέματα που γράφω. Να χαλαρώνουν όπως εγώ...
        Είμαι έτοιμη και για τα τρία βραβεία:


        Το παιχνίδι των 10 Εντολών

Οι κα
νόνες του παιχνιδιού:

1. Να γράψουμε 10 πράγματα που αν έκανε κάποιος άντρας δεν θα θέλαμε να τον δούμε στα μάτια μας.

2. Να αναφέρουμε ποιος μας προσκάλεσε να παίξουμε.
3. Να μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του.
4. Να δώσουμε πάσα σε 10 άτομα να συνεχίσουν το παιχνίδι.

  1. Να πέρδεται στο τραπέζι την ώρα του φαγητού.
  2. Να τρώει μόνο τα φαγητά της μαμάς του.
  3. Όταν πάει τουαλέτα να μην κλείνει την πόρτα.
  4. Να βλέπει ατελείωτες ώρες αθλητικά.
  5. Να μην κάνει καθημερινά μπάνιο.
  6. Για ό,τι κάνει να ρωτάει πρώτα τους γονείς του.
  7. Να έχει στο μικρό δάχτυλο του χεριού νύχι. (μπλιάχ)
  8. Κάθε φορά που τρώει να κάνουν πλάτσα πλούτσα τα χείλια του.
  9. Να σκέφτεται μόνο τον εαυτό του.
  10. Να σκαλίζει τη μύτη του.
 
        Το βραβείο των 11… 

Οι κανόνες:

1. Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σου έδωσε το βραβείο.
3. Να δώσεις το βραβείο σε 11 άτομα και να τους ενημερώσεις.
4. Να γράψεις με τη σειρά σου 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα βραβεύσεις.

Τα 11 μυστικά μου:
  1. Λατρεύω κάθε είδος καφέ. Μπορώ να πίνω όλη μέρα καφέ.
  2. Λατρεύω τους Doors.
  3. Έχω πάει 3 φορές στο Παρίσι γιατί είναι ό,τι αγαπώ.
  4. Έχω μια τεράστια συλλογή από αρώματα.
  5. Δεν μου αρέσει ο νυχτερινός ύπνος.
  6. Με σκοτώνει να έχω εχθρούς.
  7. Μου αρέσουν πολύ οι κατασκηνώσεις.
  8. Τρελαίνομαι να τρώω μπεζέδες και ζαχαρόπαστα.
  9. Λατρεύω τη ζέστη.
  10. Δουλεύω πάντα και μόνο με πρόγραμμα.
  11. Δεν ζω χωρίς το ρολόι μου.

Οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις της Μαρίας:

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα και γιατί;
Το πορτοκαλί, γιατί με κάνει χαρούμενη.

2. Αν κάποιος είχε τη δυνατότητα να σου πραγματοποιήσει τρεις ευχές, ποιες θα ήταν αυτές;
Να γίνει για πάντα καλά η μαμά μου, να κάνω πολλά παιδιά και να μπορώ να είμαι οικονομικά καλά για να τα μεγαλώσω.

3. Πότε έδωσες το πρώτο σου φιλί και με ποιον;
Στα 13 με έναν φίλο μου.

4. Προτιμάς τη μαγειρική ή τη ζαχαροπλαστική;
Τη ζαχαροπλαστική.

5. Αν μπορούσες να περιγράψεις την τωρινή σου κατάσταση/φάση ζωής με μία λέξη, ποια θα ήταν αυτή;
Βράστα!!!

6. Σου αρέσει το σινεμά; Ποια ήταν η τελευταία ταινία που είδες;
Αρκετά, είδα το «Οικογένεια Μίλερ».

7. Έχεις δημιουργήσει αληθινές φιλίες μέσα από το blogging;
Όχι ακόμα.

8. Προτιμάς τις χειμερινές ή τις καλοκαιρινές διακοπές και γιατί;
Τις χειμερινές, λατρεύω τις χουχούλες.

9. Έρευνες υποστηρίζουν ότι τα παιδιά θα πρέπει να μένουν στο σπίτι με τη μαμά τους μέχρι την ηλικία των 3 ετών, πριν ξεκινήσουν τον παιδικό σταθμό ή κάποιο άλλο κέντρο δημιουργικής απασχόλησης. Εσύ τι πιστεύεις; Είσαι υπέρ ή κατά αυτής της άποψης;
Υπέρ βέβαια!!!

10. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου, έβαζες στο έμβρυο να ακούει μουσική κι αν ναι, ποιο είδος μουσικής; (Κλασική για παράδειγμα.)
Ναι... Doors.

11. Ποιο είναι το αγαπημένο σου quote/moto;
There is no life in the void.    

Οι δικές μου ερωτήσεις σε αυτούς που θα λάβουν το βραβείο: 
  1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
  2. Αν θα μπορούσες να αλλάξεις το όνομα σου πώς θα ήθελες να σε λένε;
  3. Έχεις χαστουκίσει ποτέ άντρα;
  4. Αν μπορούσες να κάνεις ένα ταξίδι εξπρές πού θα ήταν;
  5. Ποιο είναι το πιο όμορφο δώρο που έχεις πάρει ποτέ;
  6. Αν σου έδινε κάποιος 200 ευρώ και είχες 10 λεπτά σε πολυκατάστημα καλλυντικών, τι θα έπαιρνες;
  7. Αρώματα ή καλλυντικά προσώπου θα προτιμούσες;
  8. Χαρακτήρισε τον εαυτό σου με 5 λέξεις.
  9. Πόσες ώρες/λεπτά την ημέρα ασχολείσαι με τον εαυτό σου;
  10. Ποιο τραγούδι σού σημάδεψε τη ζωή;
  11. Βαθμολόγησε τον εαυτό σου με βάση το πώς αισθάνεσαι αυτήν τη στιγμή.

Το παιχνίδι της αγάπης:
 
Οι κανόνες:
1. Αναφέρεις την κοπέλα που σε έχει κάνει tag.
2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
3. Δίνεις πάσα σε άλλες 10 κοπέλες κάνοντας tag και προσθέτοντας άλλες 5 δικές μας ερωτήσεις γι' αυτές τις κοπέλες.

 

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της Μαρίας:

1. Πήγες ταξίδι του μέλιτος και πού;
Ναι!!! Στο Παρίσι.

2. Ποια ταινία θεωρείς άκρως ρομαντική, αγαπησιάρικη ή ερωτική;
"When a man loves a woman".

3. Έχεις κάνει ποτέ ερωτική εξομολόγηση σε κάποιον;
Ναι, δυστυχώς.

4. Λες καθημερινά τη λέξη «σ' αγαπώ» στο έτερον σου ήμισυ;
Ναι, τη λέω.

5.  Ο γάμος τελικά σκοτώνει τον έρωτα;
Όχι, σκοτώνει μόνο αυτούς που δεν νιώθουν.

Οι ερωτήσεις μου προς εσάς που θα παραλάβετε αυτό το βραβείο:  
  1. Ποιο τραγούδι θεωρείς άκρως ερωτικό;
  2. Μετάνιωσες ποτέ για την πρώτη σου φορά;
  3. Μετανιώσες ποτέ για τα λάθος «σ' αγαπώ»;
  4. Τι είναι αγάπη για 'σένα;
  5. Λες συχνά το «σ' αγαπώ», κι ας μην το εννοείς;
Είναι στο χέρι σας να επιλέξετε, βάσει κανόνων, ένα από τα τρία βραβεία ή και τα τρία μαζί αν το επιθυμείτε!
Εγώ ευχαριστώ θερμά τη Μαρία για την ευκαιρία αυτή που μου έδωσε. 

Τα δικά μου βραβεία τα δίνω:

2 σχόλια:

  1. Αχ ευχαριστω τοσο πολυ...........με τιμάς...κ πολυ πετυχημενες απαντησεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!! Ειλικρινά με τιμάς με την προτίμησή σου!!
    Καλή δημιουργική και επιτυχημένη συνέχεια!
    Σε φιλώ,
    Πανωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή