10 Φεβρουαρίου 2014

Le Paris de mon cœur

        Πόσα λόγια, πόσες ώρες θα μπορούσα να γράφω και να μιλάω για το Παρίσι. Η μυρωδιά του καφέ, το άρωμα του ζεστού κρουασάν, ο κόσμος, η κουλτούρα, όλα αυτά θα μπορούσαν να με κάνουν να ζήσω εκεί. Έχω πάει αρκετές φορές στο παρελθόν και το έχω γυρίσει με τα πόδια σχεδόν όλο. Έχω ανέβει από τις σκάλες στον Tour Eiffel και ας μην το θεωρεί κάποιος κατόρθωμα. Έχω περπατήσει όλη την Avenue des Champs Elysées και πολλές, πολλές άλλες λεωφόρους. Μύρισα από κάθε γωνιά τα αρώματα της Γαλλίας, πέρασα από στοές και καλντερίμια, είδα τη νύχτα στο Παρίσι. Άκουσα τα φύλλα να θροίζουν αντίκρυ στο Σηκουάνα. Απόλαυσα το κλασσικό μετρό, γεύτηκα το ζεστό κρασί κοντά στους clochard. Γαλήνεψα στη Madeleine, νοστάλγησα στη Montmartre και αν με ρωτούσε κάποιος, πάλι εκεί θα 'θελα να ζω...
        Γι' αυτό έφτιαξα αυτό το μικρό βίντεο για να σας δώσω μια γεύση απ' τη δική μου νοσταλγία.
        Απολαύστε το με αγάπη... 


Dedicated to all of my blogger friends that love Paris

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Μάρα μου, καλώς ανταμώσαμε! Από ότι διαπίστωσα με αυτή σου την ανάρτηση, έχουμε ήδη ένα κοινό στοιχείο, παρ'όλο που δεν γνωριζόμαστε... Αγαπάμε το Παρίσι, τα γαλλικά, τα μυρωδάτα croissant και όσα προανέφερες κι εσύ! Με τη μόνη διαφορά πως εγώ δεν το έχω επισκεφθεί, παραμένει ακόμα ένα μεγάλο όνειρο! Ίσως κάποτε... Από μικρή είχα την αγάπη, τρέλα με τη γλώσσα, την κουλτούρα τους, για μένα είναι και θα είναι η πόλη του Φωτός & του Έρωτα! Σωστά? Αλλά σε ποιον τα λέω...? Εσύ τα έχεις γευτεί από πρώτο χέρι! Παρ' όλιγο και Παρθενάκι ε? Αχ, δεν πειράζει, ο μεγάλος μου γιος είναι Ζυγός...Τέλος πάντων, χάρηκα, θα τα λέμε... καλό βράδυ! Μαρία
    Υ.Σ.: Η μουσικές επιλογές σου απίστευτες, χαλαρωτικές, ερωτικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, μια μέρα να βρεθείς κάτω από τον Tour Eiffel, να περπατήσεις στην Champs Elysées, να χαθείς στα σοκάκια της Montmartre και να πίνεις ζεστό καπουτσίνο μυρίζοντας τον υπέροχο Παριζιάνικο άνεμο. Μέχρι τότε άσε το βιντεάκι μου να σε πάρει στο όνειρο μαζί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή