21 Φεβρουαρίου 2016

Username...Χαλαρή Μαμά Password...Αντίο τσίσα!!!

     Εμείς οι μανούλες καθημερινά τραβάμε το δικό μας Γολγοθά για την ετοιμασία των παιδιών μας. Το να είσαι μαμά δεν είναι καθόλου εύκολη δουλειά και απορώ, ώρες ώρες, γιατί δεν μας κολλάνε και ένσημα...(οκ πλάκα κάνω). Εγώ, όπως κι εσείς άλλωστε, για να πάω μια βόλτα ή ένα ταξίδι με τα παιδιά μου κουβαλάω στην κυριολεξία την Άρτα και τα Γιάννενα από πράγματα, και μην μου πείτε όχι! Άλλη τσάντα με ρούχα, άλλη με βρακάκια, πάνες, μωρομάντιλα,άλλη με μαξιλάρια, κουκλάκια αγκαλιάς και πάει λέγοντας. Και καταλήγω για μένα και το σύζυγό μου να παίρνω μια αλλαξιά!!!

     Το πλάνο όμως από σήμερα αλλάζει μανούλες μου γλυκιές. Εγώ την βρήκα τη λύση και έχει όνομα Potette Plus... Θα μου πείτε τώρα, τι είναι αυτό, το τσαντάκι του Sport Billy? Όχι είναι μια λύση, τουλάχιστον για να γλυτώσετε κι εσείς, όπως γλύτωσα κι εγώ, το θέμα της τουαλέτας. Όπου πήγαινα, κουβαλούσα μια τσάντα μόνο για τα τσίσα και τα κακά. Να είναι όμως καλά, η φίλη μου η Μαριά από το Moms.gr, που μου έδωσε τη λύση.

     Το Potette Plus είναι ένα φορητό γιογιό, πτυσσόμενο, που κλείνει για να μην πιάνει χώρο και αποθηκεύεται στην τσάντα μεταφοράς του, για να το έχετε πάντα μαζί σας, όπου κι αν βρίσκεστε. Είναι ιδανικό για τα ταξίδια ή για να το έχετε μαζί, σε περίπτωση που δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε μία καθαρή τουαλέτα.
     Εμένα, όταν έρχεται η ώρα για τσισάκια και κακάκια, δεν με πιάνει πανικός όπου και να είμαι, όπως και να είναι οι τουαλέτες. Πρώτη μας φορά το χρησιμοποιήσαμε στο αεροπλάνο και η μικρή ξετρελάθηκε. Επόμενη στάση.... μετρό Βρυξελλών. Η μαμά...(εγώ δηλαδή), κυρία, σταγόνα ιδρώτας δεν κύλισε από το μέτωπο μου. Γιατί έχω το γιο γιο τους, τα ειδικά σακουλάκια και πούφ!!!! στον κάδο όλα τα τσίσα και τα κακάκια.
     Η αλήθεια είναι, πως δεν περίμενα από τα παιδιά μου να τους αρέσει τόσο πολύ και τώρα έχω και πρόβλημα. Ο καθένας θέλει το δικό του, αλλά δε με πειράζει καθόλου αυτό... Το Moms.gr να είναι καλά, γιατί και άποψη τιμής, πιστέψτε με, είναι τόσο οικονομικό που θα τρίβετε τα μάτια σας.

Σας έχω μερικές φωτογραφίες για να δείτε πως ακριβώς είναι και πόσο εύκολα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε...



      Στη συσκευασία περιέχεται το γιογιό Potette plus, η τσάντα μεταφοράς, που κλείνει με κορδόνι, και 3 ανταλλακτικές, υπέρ-απορροφητικές, αρωματικές σακούλες, που κλείνουν αεροστεγώς και απορροφούν τις οσμές. Έπειτα, μπορείτε να αγοράσετε σακούλες, που πωλούνται ξεχωριστά σε συσκευασία των 10. Με τη χρήση της σακούλας έχετε πάντα μαζί σας ένα καθαρό γιογιό, αφού δεν χρειάζεται να το πλύνετε, παρά μόνο να πετάξετε την χρησιμοποιημένη σακούλα και να βάλετε μία καινούρια!


Αντίο  ταλαιπωρία!!!!! Αντίο μαμά...!!!(θέλω τσίσα!)... στην τσίτα 


                             Ευχαριστώ Moms.gr

3 σχόλια: