5 Μαρτίου 2015

Ομορφιά ItStyle...!

     ...Αυτή τη φορά θα ξεκινήσω το post μου λίγο διαφορετικά, με δύο φωτογραφίες. Εμένα πριν, και μετά. Το τερατάκι που ξύπνησε το πρωί και η όμορφη που προέκυψε μετά (δεν είναι θέμα μετριοφροσύνης, όντως με έκαναν πολύ ωραία). 




     ...Και αυτά είναι τα καλλυντικά που με έβαψαν, από τη βάση, μέχρι την τελευταία πινελιά. 




     ...Και πως έγινε αυτό; Στις 14 Φεβρουαρίου, τα "ItStyle" έκαναν τα εγκαίνια του τρίτου, κατά σειρά, καταστήματος καλλυντικών, αυτή τη φορά  στη Θεσσαλονίκη. Εγώ βρέθηκα εκεί ως καλεσμένη, και να με μακιγιάρουν.
      Ένα πράγμα θα σας πω, τα καλλυντικά τους είναι τόσο καλά ποιοτικά, που το μακιγιάζ μου κράτησε για πάνω από 12 ώρες. Όταν ξεβάφτηκα το πρόσωπο μου δεν με έτσουζε, δεν με τραβούσε και μετά από τόσων ωρών μακιγιάζ ομολογώ ότι δεν είχα ούτε έναν ερεθισμό.
     Από αυτά τα καλλυντικά εγώ σήμερα θα σας παρουσιάσω τα τρία που λάτρεψα.
H γνώμη μου...

Αποτέλεσμα...

     Corrector Stick... Αυτό το υπέροχο πράσινο θαυματουργό stick, έχει τη ικανότητα να καλύπτει και να εξαφανίζει ακόμα και το παραμικρό σημάδι, κοκκινίλα, ακόμα και σπυράκι. Είναι σε μορφή κραγιόν και δεν δυσκολεύει καθόλου στην εφαρμογή του. Απλώνεται τόσο εύκολα, που ακόμα και μια αρχάρια θα μπορούσε να το βάλει. Το προτείνω ανεπιφύλακτα, έχει μικρή τιμή σε αξία και μεγάλη διάρκεια στο πρόσωπο.


     Charming Rossetto Lipstick Pencil... Tι μπορείς να πεις για κάτι τόσο μοναδικό και υπέροχο όπως το ματ κραγιόν αυτό. Είναι σε μορφή μολυβιού (δεν χρειάζεται ξύσιμο). Εκτός από το δικό μου, έχει σε πολλές αποχρώσεις που μπορεί να ικανοποιήσει την κάθε γυναίκα. Σαν κραγιόν κρατάει πολλές ώρες. Σε εμένα πάντως που δεν στεριώνω κραγιόν στα χείλη μου, κράτησε για πάνω από 6 ώρες. Τελευταίο και βασικότερο, καθ' όλη του διάρκεια κρατάει τα χείλη ζουμερά και ενυδατωμένα.


     Eyeshadow Luxury Palette... Μια mini παλέτα σκιών με τέσσερα γήινα χρώματα που θα λατρέψετε. Έχει δικό του διπλό πινελάκι και καθρεφτάκι για να μπορείτε να βάφεστε. Είναι ότι πρέπει για την τσάντα της κάθε γυναίκας. Έχεις όλα τα χρώματα που χρειάζεστε για ένα γρήγορο και μαγευτικό μακιγιάζ. Εσείς δεν θα θέλατε κάτι τόσο όμορφο στην τσάντα σας; Η δε τιμή του μοναδική!



Αν θέλετε να δείτε όλα τα καλλυντικά του ItStyle. δεν έχετε παρά να κάνετε ένα κλικ στην εικόνα που ακολουθεί και να παραγγείλετε τα δικά σας:



    Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου