8 Φεβρουαρίου 2015

Aloe Vera Baby...

     Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να σας μιλήσω κι εγώ για τα προϊόντα που περιέχουν αλόη. Όχι όμως προϊόντα για μαμάδες, αλλά για μωρά. Όλοι, λίγο πολύ, γνωρίζουμε ότι η αλόη έχει πολλές ιδιότητες και πάνω απ' όλα θεραπευτικές. Η εταιρεία Aloe Vera ~ LR  δημιούργησε τη νέα της σειρά για μωρά, ιδανική για βρέφη αλλά και για μεγαλύτερα παιδάκια. Η σειρά Aloe Vera Baby προσφέρει περιποίηση φυσικής φρεσκάδας και φροντίδας, με 40% περισσότερη αλόη.


Η γνώμη μου...


Αποτέλεσμα...
      Aloe Vera Baby Protection Cream... Θα την βάλω στη θέση Νο 1 βρεφικών καλλυντικών. Θαρρώ πως είναι πολύ καλή για την προστασία του μωρού από ερεθισμούς. Μια φορά που έδωσα χυμό στον μικρό μου, ερεθίστηκε αμέσως. Εκεί λοιπόν ξεκίνησα να του βάζω αυτή την κρεμούλα και από τη δεύτερη κιόλας εφαρμογή είδα τον ερεθισμό να εξαφανίζεται. Σαν κρέμα είναι πολύ απαλή στη υφή της σαν βούτυρο. Απλώνεται εύκολα, χωρίς να αφήνει εκείνο το χαζό λευκό στρώμα, απορροφάται γρήγορα και κρατάει το πωπουδάκι του μωρό σας στεγνό για πολλές ώρες.


     Aloe Vera Baby Face Cream... Τώρα που είναι ακόμα χειμώνας, αυτή η κρέμα είναι υπέροχη για τα κόκκινα σκασμένα μαγουλάκια. Κάνει ακόμα και για την ξηροδερμία στο πρόσωπο και πίσω από τα αυτάκια. Η αλήθεια είναι πως κάνει και για τις μανούλες. Την έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ στα δικά μου σκασμένα μάγουλα και μου άρεσε πάρα πολύ. Μπορείτε να την βάζετε καθημερινά στο προσωπάκι τους άφοβα Έχει λίγο παχύρρευστη υφή.

Άρωμα...
     Η αλόη, από όσο ξέρουμε, δεν έχει κάποιο άρωμα, εδώ όμως θα δείτε ότι υπάρχει ένα πολύ απαλό και γλυκό άρωμα φρεσκάδας σαπουνιού και καθαριότητας, που κάνει το μωρό σας να νιώθει και να μυρίζει ευχάριστα. Τα αρωματικά συστατικά που περιέχει είναι παράγωγα της αλόης, χωρίς χημικές και χρωστικές ουσίες.

Αν θέλετε να δείτε όλη τη βρεφική σειρά δεν έχετε παρά να κάνετε ένα κλικ στην εικόνα που ακολουθεί:

 Γκαμπριέλα Νανοπούλου Aloe- Vera-by-GN
Γκαμπριέλα Νανοπούλου Aloe- Vera-by-GN


Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου