6 Ιανουαρίου 2015

Jean Iver !

     Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια μοναδική σειρά περιποίησης μαλλιών που θα σας καταπλήξει, από την γνωστή σε όλους Jean Iver. To θετικό σε αυτήν την εταιρεία είναι ότι τα προϊόντα τους, παρ' όλο που είναι επαγγελματικά, μπορείτε άνετα να τα βρείτε και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης και μάλιστα σε πολύ προσιτές τιμές.

Η γνώμη μου...

Αποτέλεσμα...
     Hair Spray Extra Hold... Παρ' όλο που κατατάσσεται σε μια από τις δυνατές λακ με τέλειο κράτημα, δεν κοκαλώνει τα μαλλιά και δεν τα κάνει βαριά. Τα αφήνει απαλά και με έναν ευχάριστο όγκο. Κατά τη διάρκεια του χτενίσματος και στο φορμάρισμα με το πιστολάκι, θα δείτε ότι δεν κολλάει η βούρτσα στα μαλλιά, αντιθέτως δίνει ένα όμορφο σχήμα. Είναι τόσο εύκολη στην χρήση, που θα βόλευε και θα εξυπηρετούσε όχι μόνο μια απαιτητική γυναίκα, αλλά ακόμα και κάποια που δεν έχει τόσο καλό χέρι στο χτένισμα.
Άρωμα...
     Δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο άρωμα, απλά μου θυμίζει κάτι λίγο από φρεσκάδα κομμωτηρίου στα μαλλιά.

     Jean Iver 'Beat the Heat' Thermal Protective Spray... Εγώ θα το χαρακτήριζα σαν σπρέι πολυεργαλείο. Μπορείτε να το βάλετε σε υγρά, αλλά και στεγνά μαλλιά. Σας βοηθάει να δώσετε στα μαλλιά σας ένα δικό σας στιλ. Εγώ το δοκίμασα σε στεγνά μαλλιά και τα φορμάρισμα λίγο με την φυσούνα. Είχαν πάρει το σπαστό σχήμα χωρίς να είναι σκληρά και επειδή εμένα μου αρέσει να πειράζω συνέχεια τα μαλλιά μου, σας λέω ότι δεν είχα κανένα πρόβλημα, δεν χάλασαν καθόλου. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε και με τη μασιά σας, αφού περιέχει θερμοπροστατευτικό πολυμερές που αντέχει σε μεγάλες θερμοκρασίες και προστατεύει την τρίχα.
Άρωμα...
     Πολλοί το χαρακτηρίζουν σαν φρουτένιο άρωμα, δεν νομίζω όμως πως θυμίζει κάτι τέτοιο. Εμένα με παραπέμπει σε κυριλλάτο άρωμα εποχής πάνω στα μαλλιά μου. Το άρωμα του διαρκεί και αντέχει, αυτό το κατάλαβα μετά από μια βραδινή μου έξοδο, γιατί αντί να μυρίζει το μαλλί μου κάπνα μύριζε ακόμα το σπρέι αυτό.

     Hair Play Clay Creme Souffle... Για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα!!! Το συγκεκριμένο προϊόν είναι πηλός και όχι για το τελείωμα και την ψαλίδα!!! Το διάβασα κάπου και τρελάθηκα, αλλά περισσότερο έχει τρελαθεί ο άντρας μου με αυτό μιας και μπορεί να δώσει στα μαλλιά του το σχήμα που θέλει χωρίς να κολλάει και να του αφήνει κατάλοιπα στο κεφάλι. Διαρκεί για πολλές ώρες και δεν χαλάει το σχήμα των μαλλιών, μάλιστα μου λέει πως καμιά φορά βάζει μία-δύο σταγόνες νερό και ξαναδίνει το αρχικό σχήμα. Το κακό είναι ότι δεν κάνει για πολύ μακρυά μαλλιά.
Άρωμα...
     Ένα απλό, απαλό άρωμα με αίσθηση ευχάριστη σαν μόλις να βγήκες από το κομμωτήριο. Τι άλλο θα μπορούσες να λαχταράς;;;


Δεν έχετε λοιπόν παρά να δείτε όλη τη σειρά των καλλυντικών Jean Iver κάνοντας ένα κλικ στην εικόνα που ακολουθεί:


Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική άποψη μετά από δοκιμή των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου